måndag 3 december 2012

Sladd...

Och nu sitter jag fast i en sladd.
Iaf med datorn.
Idag när jag kom hem efter jobbet så va routern svart.
Med andra ord funkade inte internet på datorn.
Min förhoppning va att de bara va nått tillfälligt och skulle funka när jag kom hem efter träningen.
Men inte då. Tvärdö...
Så det va bara att koppla in sladden i datorn. 
Idag va jag tillbaka på gymmet och det vart cykel, crosstrainer, "hälseneövningar" och en ny maskin.
Kanske kan kalla den för h*lvetesmaskinen...
Skidmaskin är väl mer rätt namn.
Testade att köra 2 km och denna maskin kan garanterat ge träningsvärk. :)
Nej nu måste jag hoppa isäng.
Det kommer gå i 110 imöra.
Jobb 7-13.30. Sedan hälsa på pappa som ligger på sjukan.
17.30 går Rickards bil till Örebro för några timmars dans.
Godnatt!!
// Per

Inga kommentarer: