söndag 30 december 2012

60...

Då va det redan söndag och denna helgen är snart över.
Igår så vart det ett tufft spinningpass på 60 minuter istället för de "vanliga" 45 som de andra spinningpassena varit på.
Och jag överlevde även detta så nu är de bara att boka in 60 minuters pass också. :)
Mina triceps och biceps är mer eller mindre döda efter veckans lift it pass.
Det hann bli 3 besök på KMTI denna veckan plus en danskväll på 3.5 timme.
Ska bli skönt när de röda vardagarna är slut så vardagarna blir som de ska.
Efter träningen igår så åkte jag upp till Forshaga och hälsade på syrran och co.
Jag och Johan byggde ihop julklappen han fick av mig.
När han fyller år är det dags att bygga igen. :)
Nu ska jag ta mig en liten promenad sedan blir det förmodligen en hyffsad tidig natt.
Ska upp och jobba dagen imöra.
Ha de gött...
// Per

Inga kommentarer: