lördag 1 september 2012

Rekord...

Direkt efter jobbet igår så drog jag iväg för att hjälpa Uffe så att han kunde hämta sin husbil.
Sedan bar det av till KMTI för att dejta ett löpband.
Häromdagen sprang jag i 20 minuter och tror de va en sträcka som va ca 3.2 km.
Därför va jag tvungen att öka tempot igår.
Tävlingsmänniska som jag är. :)
Och det nya rekordet på 3.2 km är 17.53.
Kändes rätt gött att de vart lite tempo i mina gamla ben.
Nu måste jag jobba på uthålligheten så jag orkar längre i ett bra tempo.
Efter träningen drog jag till sjukhuset och hämtade syrran som skulle på firmafest.
Sedan vart det soffhäng tills syrran smsade att hon ville bli hämtad 00.30 för hemkörning.
Kl 02.00 somnade jag tror ja.
Så idag vart det ingen träning på gymmet.
Den vart i Kil istället.
Jag åkte dit och där vart det trädgårdsarbete.
Grävde upp 3 stubbar med massa jobbiga rötter. :)
Så det vart lite träning trotts allt.
Nu blir det natten.
Ha de gött...
// Per

4 kommentarer:

Fröken M sa...

haha... tack och lov kan han ju inte läsa än så jag får säga att chuggington är till någon annan om han skulle råka vara inne och "tjuvkika" ;)

( dörren till "skattkammaren" - bastun - är dock så trög så dit in kommer han inte - ÄN !?

Per Noremalm sa...

Fröken M: Vill också ha ropar han då. ;)

Syrran sa...

Tack för allt bilkörande :)

Per Noremalm sa...

Syrran: De va så lite så. :)