söndag 30 september 2012

Grattis!

Det va den helgen de...
Shit va veckorna går snabbt.
Ska det gå så här snabbt så är jag ju snart pensionär ju.
Och på tal om de så har jag vart och firat pappa som är det. ;)
Pensionär asså.
GRATTIS på födelsedagen pappa!
Nu ikväll så har jag kört en maskin med tvätt.
Svettiga danskläder. :)
Dans är en riktigt kul träningsform kom vi fram till igår.
Svetten bara flödar efter en kväll. :)
Fast det har ni väl sett på alla dansbilder jag lagt upp här på bloggen.
Här kommer en bild från förra helgen.
Småtrött Per som dansar med Elin...
Jag va bara tvungen att fynda ett par träningskallingar till.
Stadium hade ju 20% på sina varor även idag.
Får testa och se hur de är imöra när det blir ett besök på KMTI igen.
Nu ska jag ta tag i disken.
Ha de gött...
// Per

Inga kommentarer: