onsdag 5 september 2012

Box...

Det är bäst jag skriver några rader innan armarna dör helt på mig.
Jag har vart och kört mitt första boxpass på KMTI.
Mitt första pass över huvudtaget. :)
Och det va riktigt kul.
Nästan så jag fick blodad tand.
Får hitta andra roliga pass att köra.
Finns ju ett gäng att välja på.
Nu är frågan om jag kommer ta mig ur sängen imöra.
Det va inte bara slag med armarna. 
Det va sparkar också.
Enda missen va väl att de valde att ha passet ute.
Vart lite småkyligt i slutet av passet.
Förutom å tränat ikväll så har jag kollat stan och Bergvik en sväng.
Bergviks besöket slutade med att jag fick med mig ett par nya tränings shorts.
Tvättkorgen är alltid full med träningskläder så ett par till skadar inte.
Nu måste jag upp ur soffan innan jag blir kvar här inatt.
Godnatt på er...
// Per

Inga kommentarer: