tisdag 25 september 2012

Hockey...

Ikväll så vart det premiär för mig och pappa i Löfbergs Lila Arena för iår.
Jag hade fått 2 st biljetter.
Gratis är gott sägs de. :)
Det bästa av allt va att Färjestad lyckades vinna över Luleå.
Till slut fick de in 1-0 pucken som även vart slutresultatet.
En hälsning från FBK klacken...
En man vågade- mediadrevet sågade.
Modo. Sanningen svider.
Detta pga att Modo hade med ett NHL proffs fast att klubbarna kommit fram till att de inte skulle ta emot några.
Själv så spelar de ingen roll bara Färjestad vinner. :)
Annars så har jag haft pappa på besök medans lille Pontus vart hos veterinären.
En trött Pontus efter sin dag på djursjukhuset där han vart nedsövd.
Vi hann med en sväng till Biltema och sedan en lunch på Ikea.
Vi har även lekt elektriker och fixat lampan i hallen. :)
Nu får de bli natten här.
Ska lägga mig och fundera lite...
Godnatt...
// Per

2 kommentarer:

Camila sa...

Haha, om du tittar på bilden du tog på klacken så kan man se mig! Längst ner emot höger i blå tröja bredvid en kille(min bror) i röd tröja ^^

Per Noremalm sa...

Camila: Haha... Ja där är du ja. :)