söndag 16 september 2012

120916...

Igår så drog ju jag och farsan till Årjäng på Årjängs mârten.
Och vi va inte ensamma.
Och när vi ändå va i Årjäng så kollade vi till gravarna vi har där.
Vi handlade faktiskt inget på mârten.
Inte ens cocosbollar som vi brukar ha med oss hem. :)
På vägen hem så tog vi en fika vid en sjö strax utanför Årjäng.
Jag sov faktiskt över i Kil inatt.
Och det va inte bara jag som sov över i Kil.
Även Johan kom dit när han fick höra att jag skulle va kvar där.
Så idag så vart de lekparksbus.
Johan verkligen älskar lekparker. :)
Själv så vet jag inte riktigt hur jag mår.
Känner mig yr och illamånende från och till.
Nej jag är inte gravid. :)
Så det har blive en del vila idag för min del.
Det är kanske bra att hoppa boxpasset imöra och ladda för passet på onsdag istället?
Jag är hemma i Karlstad nu igen.
Och jag är inte ensam.
Inatt blir det att trängas med superkompisen Johan som hängde med mig.
Han ville inte följa med hem till Forshaga för där är Philip febrig.
Så han tog semester från dagis och hjälper mig och pappa imöra istället.
Vi ska börja med hallen och se vad vi kan göra åt den.
Nu ska jag väl se om de finns någon plats kvar till mig i sängen.
Johan tar upp mer än halva dubbelsängen. :)
Godnatt på er...
// Per

4 kommentarer:

lena sa...

kan det vara järnsjön ?
Lena

Per Noremalm sa...

Lena: Ja de stämmer säger pappa. :)

Lena sa...

tänkte väl det, jag åker förbi där rätt ofta då jag kommer från åsebyn och har stuga i sllerud

Per Noremalm sa...

Lena: Okej. Ja de va väldigt fint där men fy 17 va de blåste. :)