onsdag 25 april 2012

Träning...

Idag har jag legat på latsidan.
Annat va det igår.
Det va meningen att jag skulle hoppa över gatan och sitta och njuta vid kanalen.
Men det vart en tur till jobbet.
Jag har ju inte så långt till jobbet men med kryckor är det långt. :))
Doris bjöd på en Carema Care drink. :)
Och när jag va där passade jag på att pimpa mina kryckor.
Nu gör de mindre ont i händerna iaf.
Om någon undrar vem linslusen är så är det Doris som vill visa upp sina skor. ;)
Jag har iaf kört en maskin med tvätt idag.
Imöra ska jag diska.
Och under eftermiddagen så blir det en tur med syrran.
Hon ska väl ut och valla mig.
Nu blir det natten här.
Godnatt...
// Per

2 kommentarer:

Marita sa...

Är det sånt som kallas för löneförmån eller är det personalbefrämjande åtgärder? ;)

Per Noremalm sa...

Marita: En av alla löneförmåner vi har. ;)