torsdag 26 april 2012

Syn...

Efter en vecka med kryckor så har man fått en lite annan syn på de här med folk som har kryckor eller åker rullstol.
De känns som folk ser ner på en.
De tänker inte på att flytta sig och springer nästan över en.
Alla borde faktiskt prova på att åka rullstol.
Och imöra får jag mig en "egen". :)
Sedan tänker jag säga en sak som en läsare kommer känna sig träffad av. ;)
Jag tycker det är dåligt att vanliga friska personer parkerar på handikapps platserna. 
Rutorna finns faktiskt av en viss anledning.
För att det ska bli lättare för sådana som har funktionshinder av något slag. 
Så de slipper gå eller hoppa flera hundra meter för att komma till en affär.
Idag så har syrran rastat mig igen.
Vi hann med ett besök på Stadium Outlet som öppnade vid Välsviken idag.
Nu har vi 3 Stadium butiker i Karlstad...
Och när ändå syrran körde mig så blev det ett besök till mataffären.
Lika bra att passa på när jag hade skjuts.
Tack för idag syrran!
Nu säger jag godnatt...
// Per

2 kommentarer:

Syrran sa...

Tack själv :)

Per Noremalm sa...

Syrran: Varsegod. :))