söndag 1 april 2012

Branäs bilder...

Då är jag hemma i Karlstad igen efter en grymt rolig kortvecka i Branäs.
Tänkte "bjuda" på lite bilder som jag tagit med mobilen...
Ulf letar efter snön på vägen upp till Branäs... 
I backarna fanns det lite snö kvar.
Även i favorit backen fanns det snö till min och Uffes stora glädje.
Anton och Ulf Puhls.
Så här trött blir man när man åker skidor med mig.
Och för att Ulf inte skulle somna för tidigt på kvällen så fick han ta disken.
Affärsmannen Ulf.
Dags för ett av många åk.
Underbar utsikt från toppen.
Långbacken. 
På väg upp till toppen av favorit backen.
Snö snö snö.
Sol sol sol.
Jag, Anton och Ulf.
Under lördagskvällen käkade vi mat på Brant´s bar. 
Det vart grill buffé.
Ulf är mätt i magen. 
Ikväll blir det nog tidigt isäng.
Jag är helt slut. :)
Ha en bra kväll...
// Per

Inga kommentarer: