torsdag 12 april 2012

Snällast...

Jag är nog snällast i världen. :)
Det borde några på jobbet tycka iaf. 
Men innan jag tar det ska ni få tycka synd om mig.
Träningsvärken har tagit över mig kropp.
Jag har ont i hela kroppen förutom huvud, vänster arm och magen.
Och det  lär bli värre dag 2 och 3.
Så på lördag blir det rullstol. :)
Jag kanske borde dra lite mer i mina muskler.
Åter till snälla Per.
Idag ringde en vikarie sig sjuk.
Hon skulle jobba imorgon kväll.
Inte så farligt kanske men nu är det så att alla vikarier är upptagna med jobb eller annat.
Så för att skona GC Sofia från att få grått hår så erbjöd jag mig att ta kvällspasset.
Jag tog bort dagens kvällspass.
Och om inte jag ställt upp så hade förmodligen nån av de som tagit semester imorgon kväll fått sin semester indragen.
Visst är jag snäll?
Nu ska jag vila min slitna kropp.
Ha de gött...
// Per

2 kommentarer:

lamis sa...

Det härligt med träningsvärk :) !

Per Noremalm sa...

Lamis: Fast nu gör det bara grymt ont. :)