måndag 23 april 2012

Karlstad...

Då är jag hemma i Karlstad igen.
Nu får vi se hur jag kommer klara mig utan ett extra handtag som jag behövt sedan hälsenan gick av.
Smärtan i foten har blivit mindre och jag hoppas kunna ta bort båda Citodon tabletterna snart.
Igår tog jag bort den ena.
Så nu kör jag med 1 Citodon och 1 Pamol.
Häromdagen fick Johan rita på gipset.
Det vart ett rymdskepp och hans autograf. :)
Han hade även med sig godis till mig.
Är han go eller är han go?
Nu ska jag ge mig på en dusch.
Sist va det ingen lek kan jag säga.
Tragiskt egentligen.
39 år och ha svårt att duscha.
Att duscha på ett ben är ingen lek men jag ska väl fixa det efter 6 veckor i gips.
Jag har faktiskt gjort lite "nytta" sen jag kom hem idag.
Jag har deklarerat och lagt in lite räkningar.
Ha nu en bra kväll.
Själv har jag inga planer. :)
// Per

2 kommentarer:

Maria S-tälje sa...

En plaststol i duschen kan rekommenderas Per... Underlättar en del.. Sen se till att schampo och allt sånt står i bra höjd så man lätt når...

Maria

Per Noremalm sa...

Maria: Får blir en pall i badkaret. :)