fredag 6 april 2012

Lååångfredag...

Idag har det varit en strålande vårdag här i Karlstad...
Eller kanske inte.
Men eftersom jag jobbat så har jag väl inte vart allt för deppad för vädret iaf.
Långfredagen är dagens dag.
Snabbfredag skulle jag nog vilja kalla den istället för vi hade ett sjukt snabbt arbetspass.
Passet bara sprang iväg.
Hoppas vi hann med allt.
Jag kände mig faktiskt lite ringrostig efter min 8 ledighet.
Men imöra är jag på de igen och då är det bara att öka.
Nu ikväll har jag kollat på Let´s dans som Johan sa när jag ringde till Kil.
Jag får nog säga att iår har de inte fått med så många " blåbär" som de haft med de andra årena.
Skulle väl va "vin mannen" isåfall.
Och när vart jag dansexpert då? :)
Vilken är din favorit i årets upplaga av Let´s Dance?
Dags och försöka sova lite kanske?
Behöver all sömn jag kan få.
Godnatt...
// Per

Inga kommentarer: