lördag 21 april 2012

Lägesrapport...

Hallå! Här kommer en liten lägesrapport. Jag ligger i Kil hos föräldrarna med benet i högläge. Jag har fått en strumpa av mamma att trä på den gipsade foten så jag inte ska frysa om tårna som sticker fram. Jag har fortfarande ont så jag måste tyvärr fortsätta med Citodon ett tag till. Jag blir kvar i Kil fram till måndag. Då får jag väl flytta hem igen och testa om jag fixar att bo själv. Det är ju lite krångligare att fixa allt med ett ben och två kryckor. Om en stund så ska vi åka till Karlstad och hämta bilen som Ulf fick ta när han skjutsade mig till akuten. Det lär dröja innan jag kan köra bil med min klumpfot. Ha de gött så hörs vi...

// Per


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

Malin sa...

Fy, stackare! Vad länge kommer du att vara gipsad?

Per Noremalm sa...

Malin: Jag ska ha det i 6 veckor. Ska ändra läge på foten efter 3 veckor.