torsdag 12 juli 2007

Torsdag...

Redan Torsdagen 12/7. Snart är semestern slut oxå. På måndag är man tillbaka i verkligheten igen. Å vädret har varit som det brukar när jag har semester. Regn och åter regn.
Så när du ska ha semester nästa år...Kolla när jag har semester och planera efter det.
Har förövrigt hämtat en ny gasdämpare till bilens bagagelucka. Kostade bara 400:-.

Så här såg Johan ut i Museeparken idag. (Är morbror till Johan)
Har även hunnit med en sväng till Mariebergsskogen. Voffarna va ju tvungen å få hälsa på grisarna, getterna å hästarna. Hästarna fick sej en utskällning av Pepzi.
Och ett pass på gymmet nu ikväll.
1 timme på Natural runnern. Det resulterade i en svettig tröja :)


Höres

// Per

3 kommentarer:

K sa...

Hej!
Kikar in och tack för den fina dvd:n som vi fick från Matildas dop :) Stort tack!!

Anonym sa...

Men ser man på. Det var väl trevligt med en blogg. Se nu till att skriva om allt kul som händer.. :)

/john

Jenny sa...

Hej

Det var din nya blogg som inspirerade mig till att ha en egen. Tydligen finns det rrs funktion till våra bloggar men jag vet ine hur man får igång det. John får hjälpa mig.

Nu bär det iväg till Motala (svärföräldrarna).

Ha en bra sista helg innan semesterns slut.