onsdag 25 juli 2007

Mitt i veckan....

Ja då va snart Onsdagen också till ända.
Bara 2 arb. pass till ledighet. Lite sliten efter jobbhelgen än.
Idag har jag klippt mej. Vart på Salong Alexandra.
Bea hette frissan. Jag hade en del hår som skulle av. Men nu är det borta och det känns skönt. Men det vart lite stress då jag skulle va där 16 och slutade 15,30.
Inte lätt å slita sej från jobbet då tanterna aldrig släpper en.
Väl nere på stan så krångla minuten också. Men fick ut pengarna till slut.
Såg Jenny med familj på håll men pga tidsbristen får ja ropa hej nästa gång.
Hoppas inte John fick träningsvärk av den långa promenaden hem. ;)
Hade tänkt träna idag men jag hamnade hos Doris som är en arbetskompis. Satt och töla ett tag. Sedan så underhöll Ida mej... Det skulle visas en massa saker och sedan skulle hon bjuda mej på mat. Vart latte med ostburgare. Mums. :)
Får bli träning imorgon och på fredan tror jag.
Men först ska jag jobba mellan 6,45- 15,30. Hmmm. Borde nog förnya min deligering också...*Suck*

Bild på en annan gäst hos Doris.


Natti.

// Per

1 kommentar:

Jenny sa...

Så vi var på stan samtidigt. Nästa gång får vi försöka säga hej :)

/Jenny