måndag 23 juli 2007

Måndagen 23/7

Helgen är över. Har som sagt va jobbat sedan i fredags. Därför jag inte bloggat.
När jag har mina jobbhelger så känns det som man jobbar & jobbar & sover lite & jobbar och äter lite. Har man tur så hinner man gå på toa ibland. Sånt kan man ju passa på när man är hemma iof.
Inga farliga insidenter hände iaf. Allt va som det skulle. Hoppas vi gjorde allt bara. Annars är jag tillbaka på onsdag igen så jag får rätta till det då så fall :))
Har jobbat med vikarierna Anna och Hillevi. De vet ju va de ska göra så det är lugnt.
Idag har jag varit ledig. Har träffat mamma och pappa. De har besök av Margareta från Skåne. Hon har hjälpt mej med båda det ena och andra när jag va en liten knatte.
16,30 bar det av till gymmet. Å vilka fick man se där då. Jo Hillevi och Anna igen.
Bra ni tränar så ni blir starka så ni orkar lyfta de gamla. ;)
Idag vart det 20 min på roddmaskinen och 50 min på cykeln. Gick trögt idag. Får väl skylla på att jag jobbat helgen *Host*
Blir lugnt resten av kvällen innan man hoppar i säng.
Ska upp ganska tidigt imöra då jag ska lämna blod.


Johan i Kil 20/7

// Per

3 kommentarer:

Anonym sa...

Säg åt dina bloggarpolare att inte latja med färgerna så på sina sidor. Är ju oläsbart.. :)

robe sa...

Hmmm? Va det här man skulle kleta in nått läsbart??......

Gullig unge på bilderna, nästan lika gullig som min :D :D

Hejhopp från Skoghall!!

Anonym sa...

Vad söt han är!!!!
Kram