fredag 20 juli 2007

Fredag igen....

Ja då är det Fredag igen. Inte den 13:e men lite jobbig dag är det iaf.
Ska börja jobba kl 16.00 idag. Slutar vid 21.00.
Imorgon är passet 08.00-21.00. Så även på Söndag.
Sitter hos Henka och knappar på hans bärbara....Å fy va svårt det är med knapparna.
De sitter ju inte där jag vill..... :)
Igår köpte syrran för övrigt en ny bil. Vart en Opel Astra kombi -07:a.


Johan och jag tyckte de kunde köpa denna istället.


Men det är gratis och provsitta.


Här leker jag och Johan med mobilen. Ska lära sej i tid.

På återseende.

// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tråkigt att behöva jobba helg, men jag vet ju att tanterna och gubbarna behöver dig. Själv ska vi till Örebro och min mamma ska passa Nova i natt så det blir första barnfri natten. Känns skönt men lite konstigt.

Hälsa Carolin om du arbetar med henne i helgen.

/Jenny

Laila sa...

ja det är lite regn men det är gött och va ledig i allafall, ha de bra du med...mvh. laila