lördag 28 juli 2007

Kil.

Kl 18 ringer syrran och frågar om jag ska med till Kil.
Tjaa. Kan väl lika gärna ligga där som här.
Har fortfarande ont i ryggen. Är nog inga mjukdelar som jävlas då inte "brännsalvan"(hokus pokus salva) inte hjälper. Får se va länge jag orkar gå så här.
Morsan och farsan hade besök av några bekanta från Polarklubben som vart på husvagnssemester högt upp i landet.
Jocke, syrran och jag beställde pizza.
Mindre nyttigt men gott är det. Och det vart i vågrätt ställning jag fick va.
Det går bra när jag är stilla. Men sedan hugger det som....
För övrigt så har jag tvättat lite idag igen. Plockat lite och fixat till min filmlista.
Imorgon får jag besök av morsan och farsan. De har lite ärenden till Karlstad.


Johan fick hålla sej till gröt medans vi andra åt pizza.

Bye

// Per

Inga kommentarer: