fredag 13 juli 2007

Fredagen den 13:e

Fredagen den 13:e...... Jag borde kanske legat kvar i sängen. Men modig som jag är klev jag upp när jag hörde Pepzi härja runt.
Fixade frukost. Överlevde den också.
Vid lunch tog jag mej till jobbet för att ge Laila hennes filmer jag lovat att fixa till hennes dotter.
Åkte till Kil efter det för att hälsa på mamma och pappa. Och även byta gasdämparn på bilen.
Jag passade även på att hälsa på två gamla klasskompisar. Christer på Kils glasmästeri. Så nu kan ja byta framruta på bilar. Och Henrik som har semester....*Lite ångest för måndagen*
Syrran och hennes familj kom till morsan & farsan för att hämta vovven som de passat i några dagar.
Allt hade gått bra utan missöden tills lille Johan skulle säga hejdå.
Då spydde han på mej....:) Tack för den.

Kom iaf hem utan missöden.

Natti på er.

Pepzi sover.


// Per

Inga kommentarer: