torsdag 26 juli 2007

Torsdag....

Ja då har Torsdagen oxå gått. Snart slut på denna arbetsveckan. Blir iof bara 3 dagar men ändå.
Har jobbat dagen med Irene. Gjorde även det igår. Hon har haft med sin ena son som är 10 år. Pga att han och sin bror inte kan hålla sej samms. Tur att jag och syrran aldrig bråkat med varann ;)
Arbetspasset idag va mellan 06,45-15,30. Men en timmes rast. På rasten brukar jag sitta i "matsalen". Efter ett tag brukar hemtjänsten dundra in...å förstöra friden. Idag vet ja inte va det va med dem...Bara sprang runt som yra höns. De vart iaf lugna när deras mat vart varm.
Efter jobbet så blev det Nautilus för ett pass. Idag vart det styrka. Men någe är inte som det ska med ryggen. Har ont i svankenryggen. Kanske är åldern??
När jag skulle hem så kom jag på att jag glömt att köpa veckans BOND-film. Inköpet fick bli på Statoil på Sundsta.

Va nog allt.


En bild på Pepzi och Lizzy Juli -07.

Nu är det...natten.



// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bond-film? Visste inte att du var inne på bondage?

Per Noremalm sa...

James Bond så klart!