torsdag 13 juni 2013

Studenten...

Det tjoas, skriks och tutas på stan...
Ja det är studenten här i Karlstad.
Ännu ett år har gått sedan jag tog den...
Tydligen har det gått 21 år sedan jag tog studenten.
Bara och inse att man blir äldre.
När jag skulle kliva upp imorse så kände jag mig som hundra i kroppen.
Kettlebellspasset från igår kändes lite. 
Men ikväll så ska jag trampa bort tröttheten i benen när det är dags för spinning igen.
Jag och några till va till Blomserlandet när jag åkte dit vid lunch.
De flesta köpte studentblommor så jag va rätt ensam där uteblommorna va.
 Fick med mig 2 st Pelagonior...
Och 2 st Petunior som jag satte i denna ampeln som va kvar sen ifjol.
Får väl se om de överlever. :)
Dags att slänga i mig lite mat innan träningen börjar.
Ha en bra kväll...
// Per

Inga kommentarer: