onsdag 26 juni 2013

Ny Per...

Regnet typ vräker ner idag men vad gör väl det?
Jag har ju semester! :)
10.00 kom pappa och vi åkte till sjukan för att kort besök där.
När vi va klara där så släppte pappa av mig i stan.
Det va dags att bli av med cykelhjälmen...
Ja håret asså. 
Gött att bli av med burret.
Fast jag ska kanske inte klaga.
Finns ju de som inget hår har.
Nu ska jag ta tag i disken här.
Sedan måste jag ta tag i tvätthögen och vika lite tvätt.
Sedan blir de nog mest vila inför kvällens spinningpass.
Jag har även bokat ett 30 minuters tabata imöra...
Självmordspasset men va f*n.
Jag har ju 3,5 vecka på mig att återhämta mig.
Och det är ju "bara" 30 minuter.
5 minuter uppvärmning och 5 minuter stretch.
Så "bara" 20 minuter träning. ;)
Har ångest bara jag tänker på de men får se de som veckans utmaning!
På´t bara!!
Ha en bra kväll!
// Per

Inga kommentarer: