lördag 22 juni 2013

Midsommardagen...

Då är midsommar snart över och jag har gått på semester.
4 veckors semester utan massa måsten.
Kommer bli en del träning vet jag men sedan blir de nog rätt lugnt.
Ska ta dagarna som de kommer.
Jag gjorde ju ett dagpass igår på midsommar så det vart lite extra fix.
Vi skippade bla det som va tänkt till lunch och plussade på med ägghalvor, köttbullar  och prinskorvar.
Till efterrätt så "slängde" jag ihop denna jordgubbstårta.
Jag kanske ska skola om mig till konditor? :)
Efter jobbet va det hem och hämta väskorna för att sedan rulla upp till syrran och familjen full fart.
Där bjöds det på grillat.
Sedan så åkte jag och syrran till Degerfors och Jacobs loge för lite träning. :)
3,5 timmes dans till Elisas.
Socialdans är värsta träningspasset och värmen igår går att jämföras med ett spinningpass.
Jag och Erika dansar ur bilden till höger...
02.50 inatt va vi tillbaka i Forshaga så jag sov över där.
Idag är jag lite småseg men jag är inte ensam om det.
Även Pontus är trött idag.
Efter frukost åkte jag och Johan ner till Konsum.
Vi skulle köpa lördagsgodis till han och Philip.
Johan vart nöjd med sitt och brorsans lördagsgodis vi köpte.
Nu är jag i Kil och ska som sagt va husägare resten av helgen.
Hoppas vädret bli bättre imöra.
Tänkte klippa gräsmattan ju. :)
Ha en bra kväll...
// Per

Inga kommentarer: