söndag 28 april 2013

Ullared...

Veckorna bara rusar iväg och imöra är det dags för en ny.
Idag körde jag ett extra dagpass på jobbet och funderar på om jag ska ta timmarna i ledighet på tisdag när det är dans i Kristinehamn.
Efter jobbet vart det lunch med dans Rickard.
Vi hamnade på Hammarö av alla ställen.
När vi va mätta så vart det dags att åka ut på "havet".
Ja vänern iaf. :)
Vi kollade till hans stuga på Jäverön.
Sedan va det dags att åka till Kil där mamma och pappa kommit hem från sin tripp ner till Ullared bl.a. 
Jag hade inte skickat med nån shoppinglista men detta kom mamma och pappa hem med till mig. :)
1000 TACK!
Godis kan ju va bra att ha om nån godissugen kommer på besök.
För jag äter ju inte sånt. *Host*
Nu ska jag börja förbereda mig för natten.
Godnatt på er!
// Per

Inga kommentarer: