torsdag 11 april 2013

Extra...

Torsdag och veckans näst sista jobbdag och idag fick vi lite extrahjälp.
Syrran skulle med Philip till doktorn och Johan ville ta en semesterdag från dagis.
Så kan kom på besök till mitt jobb.
Jag plockade fram kritor till han men han ville annat.
Han ville hjälpa till att städa.
Han kanske kan hjälpa mormor en annan gång?
Efter städningen va det dags att fixa lunchen och han drog på sig handskar som jag gjorde.
Han hjälpte till att dela ut saft till tanterna som va törstiga.
När vi gick på rast så träffade han Inga som bjöd han på godis.
Det slutade med att Johan fick hela påsen. :)
Han kollade på TV när jag tog denna bilden därav hans "leende".
Efter jobbet va det ÄNTLIGEN dags att dra till KMTI för ett Lift It pass.
Känns som 100 år sedan jag va där och tränade.
Gött att va igång igen.
Imöra blir det spinning. :)
Efter träningen va det hem och börja fixa med nya TV boxen.
Efter lite telefonsupport så verkar det funka.
Just nu har jag väl typ 200 kanaler. :)
Det är bara april ut.
Sedan blir det några mindre. ;)
Det va min dag i snabba drag.
Hoppas ni haft en bra dag!
Nu ska jag börja "packa" ihop denna torsdag.
Godnatt...
// Per

Inga kommentarer: