tisdag 16 april 2013

Igen...

Då har jag gjort de igen!!
Slarvat med bloggandet.
Va ju en hel evighet sedan jag skrev ett inlägg.
Känns som jag inte hinner med riktigt.
Vad har jag gjort då?
De gamla vanliga.
Jobba, tränat på KMTI, dansat och sovit lite.
I lördags körde jag och Rickard ett "svettpass".
Vi började med 60 minuter spinning.
Sedan ställde vi oss på löpbanden och började knalla i 60 minuter i uppförsbacke.
I söndags va jag och dansade till Expanders.
3.5 timmes dans.
Vart mer svettiga kläder.
Bara inse... Jag svettas väldigt mycket.
Idag körde jag mitt 2:a spinningpass i dessa.
Jag har skaffat mig riktiga cykelskor.
Och det gör faktiskt skillnad.
Tror de kommer bli bra med dessa.
Imöra kl 12 är det dags för lunchspinning.
Nu börjar jag gäspa häär.
Dags att tänka på refrängen kanske?
Godnatt...
// Per

Inga kommentarer: