lördag 27 april 2013

5+1= 6...

Vädret idag går verkligen inte att klaga på.
Nu börjar det fina tiden här på Strandvägen.
Så promenaden ner till stan satt inte helt fel.
Va ju tvungen att få mig lite luft innan jag åkte bort till KMTI för veckans sista pass.
Det märks att det är våren och folk har börjat avsluta sina nyårslöften som bestod av träning.
18 cyklar av 35 va lediga.
Jag är nöjd med mig själv att jag har sån pli på mig att jag åker och tränar fast kanske inte lusten alltid finns.
Veckans träning blev 5 gympass plus 1 danspass.
Efter träningen åkte jag upp till syrran för att ge Johan pucken som jag fick på mig när jag va på matchen mellan FBK och Luleå.
Det vart lördagsmys med småkillarna.
De är verkligen världens goaste grabbar.
De är ju tråkigt att sitta bredvid när man kan sitta i knät. :)
När det va käk så kröp Philip upp i mitt knä och började mata mig.
Bara att tugga för glatta livet.
Pontus ville också sitta i knät. :)
Johan med pucken.
Lite smånöjd tror jag han va.
Nu blir det natten här.
Ska köra ett extrapass imöra.
Godnatt på er!
// Per

Inga kommentarer: