måndag 1 april 2013

Kramp...

Vakna med kramp i vänster vad var ingen höjdare.
Det va precis vad jag gjorde imorse.
Min kropp va rejält slut efter dansen jag va på igår när jag la mig inatt.
Jag hamnade i Brunnsparken där Blender & Date spelade.
Med andra ord så vart de Date med Blender. ;)
Det blev en grymt bra danskväll.
5 timmar nonstop.
Jag "vilade" hela 2 låtar under kvällen och då jag va tvungen att byta tröja.
Fyllde även på vattenflaskan.
Men jag fick förmodligen i mig för lite vatten ändå.
Man kanske skulle börja med Resorb el va de heter.
Vätskeersättning...
Gårdagens kommentar kom från en av de 5 nya dansarna jag dansade med igår.
- Ge mig fan på att du har tävlingsdansat. :)
Kanske kan hända vart mitt svar och skrattade.
Nu ska jag hänga tvätten jag kört.
Sedan blir det natten och hoppas jag inte vaknar med kramp. :)
Godnatt på er!!
// Per

Inga kommentarer: