söndag 23 oktober 2011

Söndag...

Då är det söndag...
En helt underbar höstdag.
Jag har vart ner på stan och kollat läget.
Där va de ganska lugnt och inte så mycke folk.
Det kan ju beror på att det är söndag och många ligger hemma och är slitna efter igår.
Då ställer jag mig frågan...
Är det värt att dricka sig full ena dagen och må dåligt dagen efter?
Jag har ju aldrig vart bakis och mått piss dagen efter så jag vet inte hur de är.
Men jag har väldigt svårt att tro att det är värt det. :)
Har jag fel?
Ha de gött...
// Per

4 kommentarer:

Linda sa...

JA det är värt det!!! :-)

Anonym sa...

När man va ung va det absolut värt det!! Nu skulle jag aldrig utsätta mig för det igen...=)/H.

Anneli sa...

Ibland är det faktistk värt det, trot eller ej! Du får prova en enda gång, så vet du vad du tycker:)

Per Noremalm sa...

Linda: Är du helt säker på det? ;)

H: Tur jag är gammal då. :)

Anneli: Har jag klarat mig i 38 år så ska jag nog klara 38 år till. :)