tisdag 4 oktober 2011

Bulle...

Då är jag hemma igen då.
Långpass nr 2 avklarat.
Jag har gjort 22 timmar på jobbet och det är bara tisdag.
Men imöra är jag ledig. :)
Nu hoppas jag att jag kan sova lite bättre inatt än jag gjorde natten som va.
Jag låg och vred mig och hade ont i benen.
Träningsvärken som spökar tro?
För växtvärk borde jag ju inte ha. :)
Någon som har missat att det är kanelbullens dag idag?
Och jag har inte käkat en enda. :(
Jag får väl ta igen det en annan dag helt enkelt.
Eftersom jag vart instängd på jobbet hela dagen så har det inte vart så lätt att få tag på någon bulle.
Ni får ha de så gött och sov så gott när ni tar natten...
// Per

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bjuder inte företaget på bullar,gjorde dom förr iaf!?;)

Per Noremalm sa...

Anonym: En namnlös läsare. ;) Jo. Hon som har plånboken till bullar va inte där då. :)

Anonym sa...

Ja e inte namnlös,glömde bara!!=)/Hillevi.