onsdag 26 oktober 2011

Bestämt mig...

Jag har bestämt mig nu...
Valet mellan skänken och vitrinskåpet blev skänken.
Jag har vart och kollat in den och jag tror att den kommer bli bra.
Inte nog med det.
Skänken är 1500:- billigare än vitrinskåpet.
Värsta fyndet ju. :)
Och på tal om fynd...
Jag fick en kupong på 20% på Servera av mamma när jag va hos henne sist.
Så det fick bli 2 muggar till från Filippa K.
Nu har jag 6 st muggar, 4 assietter och 7 skålar.
Men nu blir det inge mer iår.
Jag kommer köpa Karlstadskortet nästa år och där brukar de finnas kuponger på porslin.
Och utan att veta om de så va de rabatt på denna när jag köpte en sådan hos frissan i Mitt i city.
Brukar kosta 99:- men jag fick betala 75:-. :)
Jag klagar inte.
Frågan är om jag fick rabatt för jag kände hon i kassan? :)
Jag har även hunnit handla lite inför imöra.
Då flyttar Johan in här och ska va kvar över natten.
Nu ska jag göra mig klar för jobbet.
Få se vad som väntar idag.
Igår vart de till att supporta fd ssk Mia med safe- docen bl.a
Ha en bra kväll...
// Per

Inga kommentarer: