måndag 10 oktober 2011

Café Noremalm...

Sovmorgon... :)
De va riktigt skönt att sova lite längre än till kl 7.
Eftersom jag är "expert" på heminredning så ville Linn ha med mig och kolla på ljuslyktor.
Sen skulle hon till ett ställe där jag aldrig skulle kunna jobba på....
Systembolaget.
Hur skulle de gå om någon kommer fram och frågar hur ett vin smakar? :)
Skulle stå där som ett levande frågetecken. :)
Idag så har Café Noremalm öppnat.
Hillevi ,Collin och Nathalie kom och hälsade på.
Eftersom Hillevi vill ha en Tassimo så ville hon provsmaka.
Och man kan ju inte dricka snyggkaffe utan någe att tugga på...
Bara godsaker utan massa kalorier...
Nathalie, Hillevi och Collin...
Nathalie och Collin.
När fikat va avklarat åkte jag till Mansion och unnande mig 2 assietter...
Filippa K...
Nu ikväll så snörade jag på mig löpskorna och tog mig en runda på 6.2 km.
Så nu kan jag gå och lägga mig med gott samvete. :)
Godnatt...
// Per

2 kommentarer:

cissi sa...

Mansion kommer gå med vinst i år, Per!! :)

Per Noremalm sa...

Cissi: Den risken finns ja. :)