söndag 16 oktober 2011

Rödluvan...

Söndag och snart är helgen över.
Jag har vart grymt seg idag också.
Igår så vart de filmkväll...
Rödluvan... :)
Jag tycker den va riktigt bra.
Lite annorlunda men bra.
Och från det ena till det andra...
För att komma och hälsa på mig är inte de lättaste.
Nu är det ingen kod längre.
Nu ska man trycka på en skärm...
Och trycka på mitt namn så ska det ringa i lägenheten...
Om jag nu hade haft en vanlig telefon som jag inte har längre. :)
Jag fick med 2 st "pluppar" som man kan öppna dörren med om inte har nyckel.
Nån som vill ha en? :)
Nu blir de TV innan det får bli kudden.
Godnatt...
// Per

3 kommentarer:

Karin sa...

Johan och Philip vill ha en :)

Cenita sa...

Kul att du gillade filmen!!! Jag sa ju att deb var superbra!! :)

Per Noremalm sa...

Karin: men de är ju aldrig i stan utan sin morsa. ;)

Cenita: Ja du sa ju de. :)