tisdag 18 oktober 2011

Semester...

Då har det äntligen blivit 18:e oktober.
Idag så börjar min minisemester.
Nu ska jag inte gå till jobbet förrens den 25:e oktober klockan 16.00. :)
Det ska bli skönt att få släppa jobbet ett tag.
Finns så mycket annat som tar på krafterna just nu så en sak mindre kanske inte är fel.
Jag har anlänt till "semesterorten" som jag ska va de närmaste dagarna.
Har åkt ända till Kil. :)
Här ska det renoveras.
Vi håller på att fixa hallen hos mamma och pappa.
Det ska målas tak, tapetseras och bytas dörrar.
Jag vet inte hur länge jag blir här i Kil men det märks.
Här kommer några före och efterbilder på taket efter 1:a målningen...
Lite ljusare vart de va? :)
Nu ska jag ner i källaren och måla lite lister.
Ha de gött...
// Per

4 kommentarer:

Linda S sa...

Hmm skrev du inte att du skulle ha semester ;)

Linda S sa...

Hmmm.. nu förstår jag inte va du menar ;)

Malin sa...

Kommer att bli så snyggt!Bra kämpat, tänk dock på att vila, det är ingen lek för kroppen att måla tak!!

Per Noremalm sa...

Linda S: Haha. Brukar inte du fira semester med sånt här arbete?

Linda S igen: Jag känner en Linda S som brukar måla och tapetsera när hon är ledig. :)

Malin: Ja jag tror det kommer bli riktigt bra. Lovar att va rädd om min gamla kropp. :)