tisdag 30 september 2008

Tisdagskvällen...

Sitter här efter hockeyn. Ikväll möte Färjestad Södertälje.
Resultat.... 2-0 till Färjestad. De gillar vi. :))
Annars händer det inte mycke just nu.
Tvättar 4:e tvättmaskinen. Måste ju ha lite rena arbetskläder bl a inför jobbhelgen som nalkas.
Vet att jag körde arbetskläder häromdagen men det är bäst att ha rena på lager.
Man vet ju inte vad som kan hända. :)
Har fått handlat från Ullared idag.
Va ju inte så mycke som jag fick på listan till "pärona".
Det vart...Tandkräm, tandborstar, flytande tvål, Scrubs säsong 5, vantar, hårgelé.
Tror det va allt....
Igår när jag kom tillbaka till jobbet efter helgen så låg det ett nyckelband fr MilkoMagnus.
Tack så mycket!!
Idag fyller pappa 63 år. GRATTIS!!!
Imorgon så har jag sovmorgon. Börjar personalmötet kl 14.00.
Frågan är vad vi ska prata om... Inga firmahemligheter iaf skulle jag tro då vi snart är konkurrenter med Attendo. :))


Nyckelbandet....

Ha de gôtt...

// Per

Inga kommentarer: