lördag 27 september 2008

Äntligen ledig....

Då vart det helg då... Lördag och söndag utan jobb.
Äntligen får ja nog säga. Det har varit massa extra pass men jag kan ju bara skylla på mej själv.
Men nästa månad känns det nog rätt gôtt den 25:e när jag öppnar lönekuvertet.
Om jag låter bli att titta på va mycke de dragit i skatt. :))
Idag tänker jag inte göra så mycke...
Blir väl till att städa och diska och lite sånt. Hockey å lite mer hockey skulle ja kunna tänka mej att det blir också. :)
Hade jag tävlat i dans nu så hade jag förmodligen vart i Borås idag.
Mina föräldrar är där med husvagnen och såg att det va danstävling där....
Men det var ju några år sedan jag la skorna på hyllan.
Måste försöka ta mej i kragen och börja träna nu...
Imorgon blir det väl innebandy.
Men måndag.. Då blir det gymmet...


Så här ser skohyllan ut på jobbet....

Någon som kan gissa vilket par som är mitt??

Ha de gôtt...

// Per

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag gissar på de gula...Hoppas kvällen på jobbet var lugn! Ha det bra nu å slappa på dina lediga dagar!