torsdag 25 september 2008

Tillbaka på allvar??

Jaha.....
Som ni märker så är jag tillbaka med bloggandet.
Får väl se vad det blir av detta.
Ska försöka va en flitig bloggare iaf.
Gick ju ganska bra senaste tills jag slutade. :)
Nu har jag mer koll på era kommentarer. ;)
Men kommentera gärna....
Annars är det väl ganska bra med mej tror jag.
Livet går ju upp och ner men det ska väl va så.
Jag får väl ha skrivandet här som en "terapi" eller något när man inte är på topp kanske.
Kan väl tala om att min rygg har vart bra sedan jag vart opererad i december.
Så det va en lyckad operation. :)
Annars så jobbar jag kvar på gruppboendet med mina 10 gamlingar.
Lite nytt på den fronten är att Carema kommer ta över som arbetsgivare 1 mars 2009.
Attendo som driver det nu tappar stället med andra ord.
Får vi se va Carema kan hitta på för undervärk för oss... :)
Fast med den personalen ska det väl inte va några bekymmer.
Jag har jobbat kvällen idag. 16,15-21,15.
Ett lätt hysteriskt pass men det är så mer eller mindre just nu på jobbet.
Men innan dess drog jag iväg en sväng till Ikea.
Det är ju hösten nu och då behövs det ju värmeljus.
Så det vart några packet med värmeljus, 2 st prydnadskuddar till sängen och 2 påsar chips.
Nu är jag ledig fredag, lördag och söndag.
Fast ev har jag ett extrapass till imörakväll....
Va visst någon som skulle på After Work.
Har jobbar 39 timmar extra hittills denna månaden.. :)
Imöra ska jag passa "lille" Johan och Pontus.
Syrran hade några ärenden eller va det nu va.
Nu blir det sängen....


Ha de gôtt

// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

kommer ju bli skitknepigt med alla ändringar juh, hemtjänsten kommer byta lokal o ni får carema...skumt. tyckte det va bra som det var ja.

Anonym sa...

Du skulle ha sökt natten hos oss.....vi behöver många nya just nu till vårat nya jobb innom natten...som kallas för natthjälpen...kram på dej Helena