söndag 28 september 2008

Redan Söndag??

Ops va den helgen gått fort då.
Redan söndag och imöra är det jobb igen.
Då fyller visst MilkoMagnus år om jag fattat det hela rätt.
Måste va max 25 han fyller eller någe. ;)
Idag har jag vart och spelat lite innebandy.
Formen är väl inte riktigt på topp men men.
Vart väl några mål iaf. 6 st närmare bestämt.
Har tvättat lite jobbkläder också idag.
Bäst att man ser ordentlig ut på jobbet.
Så tanterna fortsätter att gilla mej. :)
Igårkväll va det hockey så jag vart bänkad vid TV:n.
FBK mot Frölunda.
2-1 vart det till FBK och det....känns rätt gött faktiskt. ;)
Fast det skulle vart 3-0 till FBK men det tyckte inte domare Lathi.
Jaja. Huvudsaken de vann.
Så nu har jag 2 rätt på tippahockey.se av 2 möjliga...
Men säsongen är ju lång så... :)
Ska ju bli jul innan den tar slut.
Å på tal om jul så skrev jag upp mej på julbord på jobbet i fredags.
5 December på Blue Moon Bar. (Ajdå...Nu fick de reklam också)
Va där för 2 år sedan och det va rätt bra.
Sist va det grymt mycke godis efteråt iaf.
Det gillar jag. :)
Det är ju julshow också.
Artisterna som är med iår är tydligen.....
Boney M, Mikael Rickfors, Lili & Susie, Markoolio, The Starboys och Kerstin Ryhed.
Ja.... Vad säger man..??
Va bättre förra gången vi va där men det är ju gratis iaf. :)
På tal om jul.. Då ska det ju va snö ju...
*Å där kom en fin övergång till nästa ämne* :)))
En arbetskompis har tydligen stugor i Sälen.
Vid Tandådalen och Hundfjället.
Säger bara en sak....
Vill dit NU!!!
Måste göra någe åt det i vinter...
Någon som vill med?? :)
Det har visst kommit räkningar denna månad också.
Bäst jag betalar dem då.....Ska ta dem nu.
Sedan blir det slappa resten av kvällen tror ja.


Packad och klar för Sälen tro??

På återseende...

// Per

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu är denna helgen slut å det känns rätt gött faktiskt!! Kommer du i håg förra året på julbordet när köttbullarna såg ut som frikadeller! =) Ligger ett nyckelband i ditt fack på jobbet med hälsning från han som fyller 25 i morron.. Ha det bra!