fredag 26 september 2008

Snart helg....

Då va det fredag och arbetsveckan lider mot sitt slut.
Men jag fick ett extrapass ikväll som jag skrev om igår redan.
Tiden som gäller är 16,15-21,00.
Så det blir 4,75 till på månades "konto" för extratimmar.
43,75 slutar det på. Men nu får det räcka för denna månad. :)
Men kl 9,00 ringde det på dörran. Syrran med Johan och Pontus kom.
En hel halvtimme för tidigt. :/
Jag som låg och sov...
Jaja... Det va bara och köra igång.
Syrran skulle till frissan och sjukgymnasten.
Jag och bröderna Noremalm tog gick ut på en lååång promenad.
2 timmar vart det till slut.
Hann med att fixa bajspåsar till Pontus.
Nu ska jag vila lite innan jobbet.....
Passade på att ta några kort när vi va ute.


Hösten har kommit till stan.

Jag ska va vaken nu tänker Johan...
Men det gick inte så bra...
Johan sover på Sandgrundsudden.
Bild från Sandgrundsudden...
Karlstad är rätt fint med allt vatten...
Hörs snart igen....
// Per

Inga kommentarer: