måndag 29 september 2008

Måndag....

Ja då var det måndag och dags att jobba igen.
Jag jobber kvällen idag. 16.15-21.15.
Så det blir några timmars vila till. Imöra blir det ingen sovmorgon. :)
Och på onsdag är det personalmöte....
Och det vill säga.....En massa töl (prat) bara om allt oviktigt i världen känns det som.
Det har vart riktigt skönt att va ledig i helgen.
Jag va nog mer trött än jag trodde jag skulle va efter jobbandet.
Idag måste jag skicka iväg en lista på om jag vill ha någe från Ullared.
Mamma och pappa drar vidare dit från Borås idag. Va ju inte så så längesedan jag va där så det ska väl inte bli såå lång lista hoppas jag. :)
Lite småplock kanske?
Ang träningen idag så får jag hoppa över den....
Har sån jäkla träningsvärk i bena efter innebandyn igår.
Vet inte va jag gjort, men lite otränade muskler hittande jag iaf. :)
Kan ju skylla på att golvet är så jäkla skitigt av damm så jag får springa och spänna sej hela tiden. :))

En hemsk liten egobild.... :)
Ses....

// Per

Inga kommentarer: