tisdag 12 februari 2008

Tisdag....

Tisdag och ännu ett arbetspass på kvällen. Började kl 15.
Kan ju säga en sak...... :)
Innan jag skulle arbeta så gjorde jag ingenting alls. :)
Va kanske därför jag va så duktig på jobbet.
Stekte våfflor till 10 hungriga boende.
Men jag börjar bli lite rädd att mitt favvojärn börjar sjunga på sista versen.
Inte bra alls.....
Glömde ju tippa på FBK-Modo idag. :)
Men farsan påminde mej så jag tog hjälp av Henka.
*Tack tack*
Men va f*n. Tippade fel ändå. :(
Lite övrig info kanske???
Nu är jag förövrigt ledig 2 dagar och sedan är det jobb i helgen som gäller.
Ja det är ok att tycka synd om mej. ;)
På måndag så ska jag lämna blod igen.
Är ju ett tag sedan pga att jag käkat värktabletter för diskbråcket.

Allt för idag.

// Per

1 kommentar:

Anonym sa...

Nä, inte direkt... fast nån var ju tvungen.. hela startfältet var uselt tyckte jag.. Velvet skulle väl ha platsat bäst av dom som var.. men uselt iaf!!