fredag 15 februari 2008

Jobbhelg igen...

Ja då är det jobbhelg igen då.
Fredag till söndag och full fart skulle jag tro.
Men bara fredagen är avklarad så går det av bara farten.
Ska inte göra så många knop innan klockan är 16 då jag ska va på jobbet. JIHOO.

Fick ett inlägg igår ang bildernas storlek och ny sida som öppnas.
Det ligger till så här nu.....
Jag har valt att låta bilderna va större nu på huvudsidan.
Detta pga att då jag minskar ner dem så kan de se lite konstiga ut.
Så nu är det så här.....
Jag kommer ha större bilder. Men det går fortfarande att klicka på dem men då har de förmodligen samma storlek men öppnat en ny sida.
Då jag inte hittat någon funktion som gör att det inte öppnas en ny sida.

Hockeyn igår va ju ingen höjdare.
Jag somande (vilade ögonen kanske) i andra period och sov i sista pausen också. :)
Vart iaf 4-3 efter "sudden".
Men det va bara tur.
Kvitteringen kom då det va mindre än 30 sekunder kvar.
Dags för lite skärpning kanske???


Dags att plocka fram denna på läktaren kanske???

Ha det gött. Och glöm inte att tycka synd om mej som jobbar. ;)

// Per

Inga kommentarer: