söndag 3 februari 2008

Comeback och kalas.

Då var det söndag då. Slut på denna helg också.
När jag vaknade så hade det vräkt ner snö här.
Men med +3.5 nu ikväll så lär den väl försvinna igen.
Jag vill såååå gärna åka slalom nu.
Får väl ta tag i det snart.
Kl 12 idag så gjorde jag comeback på innebandyplan. :))
Var ju lite fundersam på hur det skulle gå eftersom jag hade ont i nacken.
Ryggen har jag inte haft någon känning i på länge så den var jag inte så rädd för.
Men när jag väl kom igång så försvann ontet i nacken.
Men......som han säger i Let´s Dance...
Blodsmak i munnen....Per lite otränad kanske?? :)))
Har inte kört någon löpning på 100 år typ. ;)
Så mitt tempo var väl inte sååå högt idag tyvärr.
Vart iaf några mål från min klubba.
Tyvärr så slutade träning med att jag haltade av planen. Lyckades vrida till foten lite.
Men med kyla så gick det bra.
För alla oroliga där ute så känner jag inget nu. ;)
Dagens grattis går till mamma som fyllt år idag... HURRA!!!
Efter innebandyn så åkte jag dit för att fira henne.
Syrran med familjen va redan där.
Fullt ös på Johan. Han går mer än han kryper nu...
Nästa vinter kanske man ska lära han åka slalom?
Eller måste man vänta tills han är 3??
Tänkte han skulle bli superstjärna i slalom.
De tjänar ju bra och så blir de ju sponsrade av Audi. :))
*Morbror Per kan ju kanske få en Audi A4 cab*
Nu får det va nog för idag.
Jobb imöra igen. 06.45-15.30 med Doris.
Hon har lovat att inte prata så mycke då. ;)

Natti på er nu....

// Per

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att du har kört igång med bandyn:)....kan ju tala om att vi har nu 50 cm snö...och -22.br br br, det är kallt, men slalom kan vi åka iaf....ha det så gott och var rädd om dej.....Helena