onsdag 6 februari 2008

Mitt i veckan.

Då har det blive Onsdag redan då.
Eller snart Torsdag då det snart är natten här. :)
Har jobbat 06.45-15.30 idag igen. 3:e raka A-turen som de kallas.
Trött blir jag iaf. Inte kommit in i tidiga mornar än.
Men snart så....
Jobbade med Caroline idag.
Har kommit fram till en sak.
Jag och Doris tölar(pratar) nog alldeles för mycket.
Därför vi är sena.
Vet inte om jag är på väg att bli förkyld eller någe heller. :/
Efter lunch idag vart jag frysen av mej.. Sedan vart de varmt. Mådde lite tjyvens.
Ont i kroppen och så....
Kanske utbränd redan??? ;)
När jag skulle ha min lunch så vart jag inkallad till chefen.....
*Ops*
Hon ville ha med mej i en krisgrupp eller va det nu va.
Verka inte va sååå mycke jobb så jag tackade ja.
Kan kanske ge 2 kronor mer i lönehöjning?? ;)
Imorgon har jag en D-tur.
16.15-21.15. *Sovmorgon*
Får väl se om det är sej likt att göra kväll som det va förr.
Va ju ett tag sedan.
Men det ska väl ordna sej.
Måsta komma på när jag ska ha semester också.
Min period är vecka 30-33.
Men jag brukar bara ta 3 veckor. Kanske blir så iår med. Får se när det blir.
Någon som vet när det blir sol och varmt i sommar?
Brukar regna då jag har semester så välj inte samma tid som mej. ;)

Ha det gött.

// Per

Inga kommentarer: