måndag 28 januari 2013

Skidsemester...

Idag vart de klart!
Jag har en känsla av att mars månad kommer bli väldigt trevlig.
7/3 till 10/3 åker jag upp med Uffe och hans gäng till Branäs för några dagar i skidbacken.
Det som vart klart idag va... 
Att 24/3 till 28/3 kommer jag åka till Sälen och åka skidor.
Känns rätt gött faktiskt måste jag säga.
Jag kommer åka upp med Johan(superkompisen), Philip(mini superkompisen), syrran, mamma och pappa.
Det blir jag och Johan som kommer susa nedför backarna.
Vet inte om pappa kommer åka något.
Syrran kommer garanterat inte att åka något. :)
Sådant här väder får de gärna va när vi ska upp.
Vi kommer bo i Tandådalen.
200 meter från backen.
Med andra ord blir det 2 skidresor på 1 månad.
Vecka 10 och 13. :)
Nöjd Per med andra ord.
Johan blev lite "små" nöjd när han fick veta att vi skulle åka till Sälen och åka skidor.
Ha de gött...
// Per

Inga kommentarer: