fredag 11 januari 2013

Fredag...

Då är det äntligen fredag och ledig helg.
Jag jobbar faktiskt inte förrens på onsdag nästa gång.
Ska bli gött med några dagars ledighet.
Men känner jag mig själv så lär det bli en del träningar under dessa dagar. :)
Efter jobbet så va de hem och slänga i sig mat och sedan va det dags för pop spinning.
45 minuter spinning till 80-90 tals musik.
De va riktigt bra musik förr.
Sedan blev det en tur och kika på spinningskor.
Finns för 900:- på Intersport tydligen.
Hmmm. Tål att funderas på.
När jag va ute med bilen så kostade jag på den en tvätt.
Bilen va visst röd! :)
Jag har även hunnit handla lite mat också.
Man måste ju äta lite då och då.
Nej... Om man skulle börja tänka på refrängen?
Känner mig rätt trött efter denna arbetsveckan.
Det tar på den gamle.
Godnatt...
// Per

Inga kommentarer: