onsdag 2 januari 2013

130102...

Idag va det dags för årets första träning.
Och det vart ett spinningpass på 45 minuter.
Och av nån anledning så gick det väldigt tungt.
För många dagars vila kanske?
Det va iaf gött att va igång igen.
Har bokat ett Lift It pass imöra så till helgen är väl jag full av träningsvärk igen. :)
Efter träningen va jag tvungen att gå till jobbet och fixa en grej inför fredagen.
Sedan knallade jag till City verkstaden och fixade en tid för bilen.
Så 9/1 ska de få sig en omgång.
När jag kom hem så hade jag ett paket i brevlådan.
Det va 2 nya filmer.
Inte fel med lite film medans kroppen vilar upp sig mellan träningspassena.
Återhämtning är tydligen viktigt. :)
Ska återhämta mig lite till nu.
Imöra måste jag ställa klockan för jag måste ringa vårdcentralen.
Ha en bra kväll.
// Per

Inga kommentarer: