torsdag 24 januari 2013

Comeback...

Då är jag på plats under täcket.
Dags att sova lite.
Det vart tidig morgon i morse när jag hjälpte pappa med en grej idag.
När vi kom tillbaka till Kil så vart det bus med busfröt Philip.
Fullt ös på han.
Sedan så gjorde jag en sak jag längtat efter.
Va iväg till KMTI och körde ett spinningpass.
Jag tog de lite lugnare med de va gött att va tillbaka igen.
Känner inget av förkylningen just nu.
Och nu ikväll drömde jag mig upp till Sälen.
Suck va sugen jag är på att åka skidor där.
Hittade en fin lägenhet i Tandådalen v 15 för 1600:-.
Söndag till torsdag tror jag att de va.
Nån som vill hänga på? ;-)
Fjälluft är aldrig fel.
Nu sova lite innan det är dags för ett nytt pass på gymmet.
Natti...
// Per

posted from Bloggeroid

2 kommentarer:

Syrran sa...

Du kan ju bjuda med din snälla syster och hennes små busar ;)

Per Noremalm sa...

Syrran: Ja eller så delar vi på hyran. ;)