söndag 13 januari 2013

Beroende...

Avslutade denna veckan med ett 60 minuters Lift It pass på gymmet i eftermiddag.
Jag erkänner att jag är fast i tränings träsket.
Beroende helt enkelt.
Fast det är ju ett bra beroende iaf. :)
Och det som är roligt är att jag märker resultat.
Igår i skidbacken orkade jag mycket mer utan att bli trött i benen.
Och så märker jag att jag orkar mer på passena.
Det sporrar verkligen till mer träning.
Imorgon blir det hela 2 pass.
Klockan 16.00 kör jag ett spinningpass på 45 minuter.
Och sedan klockan 19.30 är det dags för ett Lift It igen.
Kikade lite snabbt hur jag kan lägga upp träningen denna veckan och det kan mycket väl bli minst 5-6 pass.
Plus att jag ska dansa på söndag.
Tror jag iaf.
Får se hur jag känner för att dansa och hur kroppen mår på söndag.
Ska hoppa isäng nu.
Godnatt på er...
// Per

Inga kommentarer: